امیررضای عزیزتر از جانمامیررضای عزیزتر از جانم، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

امیررضا فندق کوچولوی مامان

چند قدم تا سه ماهگی

1398/7/9 0:38
نویسنده : مامان امیررضا
275 بازدید
اشتراک گذاری

✍️ ارسال مطلب و عکس در وبلاگ
سلام خدمت نی نی وبلاگی های عزیز و عزیزان دلم
روزها یکی پس از دیگری سپری میشود و امیر رضای ما هر روز با قیافه ای جدید بزرگ و بزرگ تر می شود خدا پشت و پناه تمام بچه های این مرز و بوم باشه


امیررضای عزیزم درست در دو و نیم ماهگی سرماخوردگی جزئی گرفتی که با دادن دارو رفع شد خداروشکر که خوب شدی
ان شاء الله هیچ بچه ای مریض نشه

 


قربونت برم با این که مریضی ولی همچنان لبخند روی لباته

 

 

 

 

 

 


این هم تعدادی عکس از روزهای دو ماهگی تا آغاز سه ماهگی عزیز دلم

این عکس ها هم مربوط میشه به مراسم شیرخوارگان حسینی

 

پسندها (3)

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 مهر 98 9:32
ای جونم😍😍😍😍
اونجا بودم انقد می چلوندمشششش😍❤😍❤😍❤
مامان امیررضا
پاسخ
ممنونم از لطفتون 😊😊❤🌷🌷🌹🌹❤😊😊
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 مهر 98 10:33
راستی ممنون میشم وبلاگ منو دنبال کنید🌷🙏🏻
من باافتخار شمارو دنبال کردم😍
مامان امیررضا
پاسخ
چشم حتما🤩🤩🥀🥀